رهبر معظم انقلاب: لازمه مردم سالاری اسلامی،استفاده غیرصوری از ظرفیت مردم است
خبرنگار فراری

رهبری - حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکیدکردند: جمهوری اسلامی به معنای مردم سالاری اسلامی است که لازمه آن نقش آفرینی واقعی مردم در همه عرصه ها و استفاده غیر صوری از ظرفیت مردم است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، در دومين روز از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي به كرمانشاه، صبح امروز(پنج شنبه) خانواده هاي معظم شهدا، ايثارگران و جانبازان در فضايي معطر به عطر شهدا و ياد و خاطره جانفشاني آنان، با حضرت آيت الله خامنه اي ديدار كردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين مراسم، ديدار با خانواده هاي شهدا، ايثارگران و جانبازان را يكي از با عظمت ترين ديدارها دانستند و تأكيد كردند: روحيه ايثارگري نجات بخش يك كشور و ملت است و هيچ جامعه اي بدون روحيه ايثارگري به عزت و عظمت نمي رسد.
ايشان با تأكيد بر اين كه يكي از ابعاد و جهات روحيه ايثارگرانه، شناخت نياز لحظه و عمل به وظيفه است، افزودند: كيمياي هوشمندي و موقعيت‌شناسي شهداء و ايثارگران، نقطه برجسته اي است كه بعنوان يك درس بزرگ، همواره مورد نياز كشور است.
رهبر معظم انقلاب اسلامي، بروز غفلت در جامعه و تشخيص ندادن نياز لحظه را نتيجه استفاده نكردن از ظرفيت عظيم مردم دانستند و خاطرنشان كردند: حصار مستحكم در دفاع از هويت و عزت يك ملت و نجات كشور از توطئه ها، در گرو آگاهي مردم و نقش دادن آگاهانه به آنان است.
حضرت آيت الله خامنه اي تصريح كردند: نظام ايران، جمهوري اسلامي به معناي مردم سالاري اسلامي است كه لازمه آن نقش آفريني واقعي مردم در همه عرصه ها و استفاده غير صوري از ظرفيت مردم است.
ايشان با تجليل از صبر و بصيرت خانواده هاي شهدا، ايثارگران و جانبازان، خاطرنشان كردند: صبر و بصيرت يگانه عامل رسيدن به قله ها است و اگر ملتي داراي اين دو ويژگي ممتاز بود، قطعاً در تشخيص هدف ها و مسير رسيدن به اين هدف ها دچار ترديد و سردرگمي نخواهد شد.
رهبر فرزانه انقلاب اسلامي با يادآوري نگاه بصير و نافذ امام راحل (ره) افزودند: هنگامي كه همه چيز در ظاهر نااميد كننده و غير قابل دست يافتني بود، امام بزرگوار (ره) سخن از اميد و پيشرفت و موفقيت مي گفتند و در نهايت هم، همه ناباورانه، شاهد تحقق اين سخنان بودند.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به پيچيده تر شدن تحولات و مسايل، هوشمندي و وظيفه‌شناسيِ به هنگامِ نياز را بسيار ضروري خواندند و تأكيد كردند به لطف خداوند امروز هوشمندي مردم متعهد، مؤمن و معتقد ايران و پايبندي آنان به آرمان ها بسيار زياد است.
در ابتداي اين ديدار تعدادي از خانواده هاي شهدا و جانبازان، رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس، حماسه سرايان و فرزندان شهدا در استان كرمانشاه مطالب، اشعار و دل نوشته هايي را در خصوص دوران دفاع مقدس و مقام شهدا قرائت كردند.
مسعود زريبافان رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران نيز در اين ديدار گزارشي از آمار شهدا، جانبازان و آزادگان استان كرمانشاه ارايه كرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.